اخبار بازی

روایت مدیر نینتندو از انتخاب تاریخ انتشار Super Smash Bros. Ultimate

روایت مدیر نینتندو از انتخاب تاریخ انتشار Super Smash Bros. Ultimate

وی جی مگ: با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه Pokemon: Let’s Go Pikachu و Eevee و تاریخ انتشار Super Smash Bros. Ultimate که قرار است در انتهای دسامبر عرضه شود چند هفته و چند ماه آینده برای سال مالی شرکت نینتندو بسیار مهم محسوب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، توضیحات ارائه شده توسط مدیر بخش آمریکای نینتندو یعنی رجی فیلز-ایمی به خوشبین و امیدوار بودن او نسبت به لاین‌آپ مربوط به تعطیلات انتهای سال اشاره می‌کند. فیلز-ایمی در گفتگوی اخیر خود با وبسایت کوتاکو به هایپ عناوین موجود در لاین‌آپ نینتندو برای آخر سال پرداخت و ابزاز امیدواری کرد که باور دارد آن‌ها می‌توانند به اهداف داخلی خود برای سال مالی دست پیدا کنند. از طرفی دیگر به صحبت در خصوص بازی Super Smash Bros. Ultimate پرداخت و گفت که شخصا ترجیح می‌داد این بازی در تاریخ جلوتری در بازار منتشر گردد.

«مسلما ترجیح می‌دادم تاریخ انتشار Super Smash Bros. Ultimate در زمانی زودتر باشد. ماه دسامبر از منظر تجارت و هم‌چنین از منظر فروش خرده‌فروشی‌ها چالش‌های خاص خود را دارد. با این حال هنگامی که به عرضه بازی‌هایی هم‌چون Fortnite، Diablo 3 و یا Wolfenstein روی Switch نگاه می‌کنید و هم‌چنین پشتیبانی مخاطبین عناوین مستقل را در نظر می‌گیرید که بسیار قدرتمند بوده است، شخصا باور دارم هنگامی که در ماه ژانویه به عقب نگاه کنیم به عملکرد برجای گذاشته شده در این 22 ماهی که از عرضه Switch می‌گذرد افتخار خواهیم کرد.»

می‌توان حدس زد از دست رفتن Black Friday (جمعه سیاه) که به عنوان بزرگ‌ترین روز فروش سال به حساب می‌آید نکته آزاردهنده‌ای برای مدیر نینتندو محسوب می‌شود. با این حال Super Smash Bros. Ultimate بزرگ‌ترین بازی انصحاری نینتندو و یکی از عناوین مهم برای آخر سال محسوب می‌شود. اثری که قرار است در 7 دسامبر 2018 (16 آذر 97) در دسترس قرار بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =