اخبار بازی

در سال 2019 خبری از Assassin’s Creed نیست

در سال 2019 خبری از Assassin's Creed نیست

وی جی مگ: به گفته مدیر اجرایی شرکت Ubisoft آقای Yves Guillemot در سال 2019 خبری از Assassin’s Creed نخواهد بود. Assassin’s Creed Odyssey در حالی برای عرضه در اکتبر سال جاری برنامه‌ریزی شده که کمتر از یک سال قبل عنوان Assassin’s Creed Origins منتشر شده بود. دلیل این اتفاق نیز همزمانی توسعه دو بازی مذکور بوده است.

به گزارش وی جی مگ، Guillemot در جریان برگزاری نمایشگاه Gamescom اظهار کرد در سال 2019 خبری از Assassin’s Creed نبوده و تیم سازنده روی به‌روزرسانی Assassin’s Creed Odyssey کار خواهد کرد تا امکانات جدید و مختلفی را به بازی اضافه کند. «یک نسخه از این سری در سال گذشته عرضه شد و نسخه جدید هم امسال منتشر می‌شود. به همین دلیل در سال آینده خبری از یک نسخه کامل جدید از Assassin’s Creed نخواهد بود. به این دلیل که ما دو تیم برای ساخت بازی در اختیار داشتیم که به طور همزمان مشغول توسعه Origins و Odyssey بودند که به دنبال یکدیگر انتشار یافتند. اما سال آینده دیگر قسمت جدیدی منتشر نمی‌شود.»

این مورد چندان هم دور از انتظار به نظر نمی‌رسید. در سال 2016 هم Assassin’s Creed جدیدی روانه بازار نشد تا به دنبال ساخت Syndicate، تیم سازنده فرصت بیشتری برای توسعه Origins داشته باشد. عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + بیست =