اخبار بازی

علاقه Suda51 به ساخت بازی No More Heroes 3

علاقه Suda51 به ساخت بازی No More Heroes 3

وی جی مگ: در حالی که تا چندی دیگر در سال آینده بازی Travis Strikes Again: No More Heroes به عنوان اولین اسپین‌آف این مجموعه انتشار می‌یابد اما خالق سری یعنی Suda51 به ساخت بازی No More Heroes 3 ابراز علاقه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه با وبسایت Fandom، شخص Suda51 اظهار کرد که تمایل دارد نسخه کامل و اصلی دنباله این مجموعه تحت عنوان No More Heroes 3 را توسعه دهد. البته به طوری که این بازی به طور کامل با اسپین‌آف این سری یعنی Travis Strikes Again ارتباط برقرار کند. «هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و آینده تا حد زیادی به موفقیت Travis Strikes Again: No More Heroes وابسته است اما من به ساخت بازی No More Heroes 3 علاقه‌مند هستم و روی طرح کلی آن کار می‌کنم. باید توضیح دهم که این بازی باید یک دنباله مستقیم مناسب برای این مجموعه باشد و به طور کامل با حوادث Travis Strikes Again نیز ارتباط برقرار کند.»

بازی Travis Strikes Again: No More Heroes توسط استودیو Grasshopper Manufacture در حال توسعه بوده و برای عرضه در تاریخ 18 ژانویه 2019 (28 دی 97) به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 4 =