اخبار بازی

خبری از بسته قابل دانلود پولی برای بازی Anthem نیست

خبری از بسته قابل دانلود پولی برای بازی Anthem نیست

وی جی مگ: در چند وقت اخیر مایک گمبل تهیه‌کننده بازی Anthem از استودیو Bioware در حال پاسخ دادن به سوالات کاربران در توییتر بوده است. در یکی از این سوال و جواب‌ها مشخص شد خبری از هیچ‌گونه سیزن‌پس یا بسته قابل دانلود پولی برای بازی Anthem نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، عدم استفاده Anthem از سیزن‌پس و یا بسته الحاقی پولی مسلما نکته مثبتی برای گیمرها و مخاطبین به شمار می‌رود. استودیو Bioware در گذشته بارها اظهار کرده بود Anthem پس از اتنشار رسمی با عرضه محتویات مختلف به صورت مداوم بسط و گسترش پیدا خواهد کرد. با این حال از آن جایی که شرکت EA به عنوان ناشر بازی شناخته می‌شود و سابقه طولانی و پرحاشیه‌ای در استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و هم‌چنین نگه‌داشتن محتویات جدید در پشت قفل‌های پولی دارد کمی جای نگرانی را باقی می‌گذارد. کاربران وبسایت Reddit نیز عمدتا به این مسئله اشاره کرده‌اند.

باید دید حالا که خبری از سیزن‌پس و بسته قابل دانلود پولی برای بازی Anthem در کار نیست کمپانی EA چگونه پشتیبانی مداوم از این بازی را توجیه می‌کند و چه رویکردی برای آن اتخاذ می‌کند. آیا Anthem به مکانی سرشار از پرداخت درون برنامه‌ای و لوت‌باکس‌ها تبدیل می‌شود ؟ عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + ده =