اخبار بازی

توضیح جالب Norman Reedus درباره Death Stranding

توضیح جالب Norman Reedus درباره Death Stranding

وی جی مگ: گفته‌ها و توضیح جالب Norman Reedus درباره Death Stranding بیان می‌دارد برخلاف بسیاری بازی‌های دیگر که به کشتن و از بین بردن آدم‌ها مربوط می‌شود ساخته کوجیما درباره بازگرداندن انسان‌ها نزد یکدیگر است.

به گزارش وی جی مگ، Norman Reedus که نقش سم را در عنوان مورد انتظار استودیو Kojima Productions ایفا می‌کند در گفتگو اخیرش با Metro بیان کرد که هسته اصلی اثر جدید هیدئو کوجیما برخلاف نمایش‌های آن که عجیب و تاریک به نظر می‌رسد بسیار مثبت است. Norman Reedus درباره Death Stranding این گونه توضیح داد که «طرح کلی داستان بازی در آینده بسیاری دوری دنبال می‌شود. به جای کشتن همه افرادی که پیرامون شما در بازی حضور دارند Death Stranding در مورد بازگرداندن آن‌ها نزد همدیگر است. این یک بازی ویدئویی کاملا مثبت بوده در عین حال می‌تواند بسیار ترسناک و افسرده‌کننده هم باشد.»

Norman Reedus پس از آن که مجددا کوجیما را نابغه خطاب کرد از چگونگی کار کردن با او گفت و در مورد اولین دیدارش با خالق Metal Gear Solid توضیح داد «من تا پیش از آن، کاری که در حال انجام آن هستیم را مشاهده نکرده بودم. گیرمو دل تورو که او نیز در بازی نقشی را ایفا می‌کند من را به کوجیما معرفی کرد. هنگامی که برای اولین بار دیدم جمعیت زیادی چگونه به ساخته او واکنش نشان می‌دهند با خود گفتم این خدا کیست؟ او هر کاری که مایل باشد انجام دهد من باید آن را انجام دهم. این مرد یک نابغه است.»

در آخر Norman Reedus در مورد این که آیا تریلرهایی که از بازی منتشر شده نشان‌دهنده محصول نهایی خواهد بود یا خیر توضیح داد «تریلرهایی که تاکنون مشاهده کردید بخشی از جوانب Death Stranding را به نمایش می‌گذارند. اما نشان‌دهنده تمامی آن چه که بازی هست نیستند. بازی به مانند چیزی کاملا متفاوت بوده که پیچیده است. بسیار پیچیده است.» هم‌چنین اظهار کرد که کوجیما به خوبی می‌داند هر بار که نمایش جدیدی از Death Stranding منتشر می‌شود تعداد مخاطبین بی‌شماری در حال تماشا چندین باره آن هستند تا بتوانند نکات و رمز و رازهای آن را استخراج کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =