اخبار بازی

تمامی بازی‌های THQ Nordic صاحب ادامه نمی‌شوند

تمامی بازی‌های THQ Nordic صاحب ادامه نمی‌شوند

وی جی مگ: تعداد عناوینی که کمپانی THQ Nordic خریداری کرده و در اختیار دارد قابل شمارش نیست. این شرکت جدای از 35 بازی که تاکنون از آن‌ها رونمایی نکرده 55 بازی در حال تولید و توسعه دارد. با این حال چنان‌چه گیمرها انتظار دارند تمامی بازی‌های THQ Nordic صاحب ادامه و نسخه‌های دنباله شوند باید در انتظارات خود تجدید نظر کنند.

به گزارش وی جی مگ، Lars Wingefors مدیرعامل کمپانی THQ Nordic در صحبت با وبسایت GamesIndustry اظهار کرد که طرفداران نباید انتظار داشته باشند برای تمامی بازی‌های THQ Nordic که به بیش از صد IP مختلف تقسیم می‌شود دنباله ساخته شود. «در میان صد عنوان منحصر به فردی که در اختیار داریم نباید انتظار داشته باشید برای تمامی آن‌ها نسخه‌های ادامه و دنباله ساخته شود. زیرا بعضی از آن‌ها دیگر مناسب شرایط کنونی نیستند.»

صحبت‌های مدیر شرکت مذکور کاملا منطقی است. اما سوالی که مطرح می‌شود بدین شرح است گفته‌های Lars Wingefors دقیقا شامل چه بازی‌ها و عناوینی می‌شود ؟ مطمئنا این صحبت‌ها ارتباطی به عناوینی هم‌چون Kingdoms of Amalur و TimeSplitters ندارد که اتفاقا به تازگی نیز امتیاز آن‌ها توسط THQ Nordic خریداری شده و دارای محبوبیت زیادی هم هستند. واضح است که نمی‌توان انتظار داشت تمامی بازی‌های این کمپانی مورد توجه قرار بگیرند اما باید امید داشت ساخت ادامه بهترین مجموعه‌ها از قلم انداحته نشود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 5 =

  • «در میان صد عنوان منحصر به فردی که در اختیار داریم نباید انتظار داشته باشید برای تمامی آن‌ها نسخه‌های ادامه و دنباله ساخته شود. زیرا بعضی از آن‌ها دیگر مناسب شرایط کنونی نیستند.»

    چرا خریدید خب؟!! 😀 ریمستر؟؟؟ ?:-)