اخبار بازی

واکنش Obsidian به شایعه تاریخ عرضه The Outer Worlds

واکنش Obsidian به شایعه تاریخ عرضه The Outer Worlds

وی جی مگ: چندی پیش شایعاتی در خصوص زمان انتشار بازی The Outer Worlds منتشر گردید که می‌شد که به نوعی قابل اطمینان به نظر می‌رسید. با این حال این موضوع اکنون واکنش Obsidian را به دنبال داشته و استودیو سازنده مدعی شده که ارتباطی به شایعه تاریخ عرضه بازی نداشته است.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات اشاره شده از صفحه بازی در SteamDB استخراج شده بود و از انتشار The Outer Worlds در تاریخ 6 آگوست 2019 حکایت داشت. با توجه به این که تاریخ عرضه اشاره شده برابر با انتهای تابستان و روز سه‌شنبه (که عموما بازی‌ها در این روز منتشر می‌شوند) بود بسیاری معتقد بودند که این تاریخ می‌تواند صحت داشته باشد. با این حال واکنش Obsidian بدین شکل بوده که شایعه تاریخ انتشار بازی در نتیجه اشتباه فردی خارج از استودیو صورت گرفته است.

از دو کارگردان بازی یعنی لئونارد بویارسکی و تیم کین در گفتگوی اخیرشان با گیم اینفورمر در مورد تاریخ انتشار بازی در دست ساخت‌شان پرسیده شد که بویارسکی باز هم تنها به سال 2019 اشاره کرد. سپس در مورد شایعات اخیر پرسیده شد که لئونارد بویارسکی در ابتدا اظهار کرد استودیو سازنده در این خصوص هیچ نظری ندارد و در ادامه نیز تنها افزود این شایعه در نتیجه اشتباه شخصی در جایی دیگر صورت گرفته و ارتباطی به Obsidian ندارد. این اثر مورد انتظار برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC و تحت نظارت Private Division در حال تولید قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =