اخبار بازی

بازی جدید Obsidian در The Game Awards 2018 معرفی می‌شود

بازی جدید Obsidian در The Game Awards 2018 معرفی می‌شود

وی جی مگ: در فاصله یک هفته مانده به رویداد انتخاب بهترین عناوین سال به نظر می‌رسد شاهد معرفی بازی جدید استودیو Obsidian در The Game Awards 2018 خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، چندی پیش بود که اعلام شد شرکت مایکروسافت استودیو نام‌برده را خریداری کرده است. اکنون جف کیلی مجری و تهیه‌کننده مراسم The Game Awards در توییتر گفت بازی جدید Obsidian در ژانر نقش‌آفرینی بوده و توسط Private Division نشر می‌یابد. این کمپانی زیر مجموعه شرکت Take-Two بوده و ساخت و انتشار بازی Kerbal Space Program را در کارنامه دارد. اگرچه اکنون Obsidian به شرکت مایکروسافت تعلق دارد اما ظاهرا ساخت این پروژه به حدی جلو رفته بود که این کمپانی به آن‌ها اجازه داده تا قراردادهای نیمه‌کاره خود را به اتمام برسانند.

چنان‌چه سری به وبسایت رسمی استودیو Obsidian بزنید با دو معکوس‌شمار متفاوت رو به رو می‌شوید که یکی به انتظار برای معرفی چیزی توسط “Spacer’s Choice” و دیگری توسط “Auntie Cleo’s” اشاره دارد. سپس اگر هر کدام از این معکوس‌شمارها را رد کنید به تصویر تبلیغاتی دیگری برخورد می‌کنید که یکی از آن‌ها یک اسحله و دیگری یک محصول بهداشتی برای مو سر است که کمپانی‌های ساختگی در بازی آن‌ها را به فروش می‌رسانند. ظاهرا Obsidian در The Game Awards 2018 از یک بازی با فضای عملی‌-تخیلی و مشابه آثاری هم‌چون Bioshock و یا Fallout رونمایی خواهد کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =