اخبار بازی

استودیو Obsidian روی یک بازی چند نفره کار می‌کند

استودیو Obsidian روی یک بازی چند نفره کار می‌کند

وی جی مگ: براساس آگهی استخدام منتشر شده به نظر می‌رسد استودیو Obsidian روی یک بازی چند نفره کار می‌کند. پیش از این اعلام شده بود این استودیو که در کارنامه خود ساخت Fallout New Vegas را دارد با همکاری بخش نشر مستقل شرکت Take-Two تحت عنوان “بخش خصوص (Private Division)” روی یک اثر نقش‌آفرینی جدید مشغول به کار است.

به گزارش وی جی مگ، براساس آگهی استخدام جدید متقاضی این فرصت شغلی باید تجربه کار با انجین Unreal Engine را داشته باشد که بیان می‌دارد پروژه در دست ساحت Obsidian یک بازی کنسولی است. زیرا این شرکت معمولا عناوین موبایلی خود را با انجین Unity توسعه می‌دهد. آگهی ذکر شده به صورت برجسته روی تخصص و تجربه مربوط به بخش شبکه تمرکز می‌کند که بیان می‌دارد استودیو Obsidian روی یک بازی چند نفره کار می‌کند.

«استودیو Obsidian Entertainment به دنبال استخدام یک برنامه‌نویس شبکه است. فردی که بتواند سیستم گیم‌پلی و شبکه یک بازی چند نفره آنلاین را با استفاده از موتور Unreal Engine توسعه دهد.» در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نبوده و باید دید بازی جدید Obsidian چه زمانی به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 2 =