اخبار بازی

بازی جدید Obsidian به Bioshock ارتباط دارد ؟

بازی جدید Obsidian به Bioshock ارتباط دارد ؟

وی جی مگ: زمانی زیادی تا برگزاری مراسم The Game Awards 2018 باقی نمانده و از همین حالا می‌دانیم که بازی جدید Obsidian در جریان این رویداد به صورت رسمی معرفی می‌شود. با این حال برخلاف انتظارات همچنان Obsidian برای ساخت یک بازی با Take Two قرارداد و فعلا خبری از عنوان انحصاری برای مایکروسافت نیست.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که فعلا تنها چند تصویر رازآلود درباره این پروژه منتشر شده، بسیاری از گیمرها پیش‌بینی کرده‌اند که بازی جدید Obsidian به Bioshock ارتباط دارد. استفاده از تم مشابه با مجموعه Bioshock در طرح‌های منتشر شده این احتمال را به وجود آورده که بعد از مدت‌ها با اثری دیگر از این مجموعه محبوب روبرو باشیم.

باید به این نکته نیز توجه کرد که امتیاز مجموعه بازی Bioshock در اختیار کمپانی Take Two است و آنها پس از انتشار آخرین نسخه از این سری یعنی بازی Bioshock Infinite تاکنون به سراغ آن نرفته و عملا به جز عرضه نسخه بهبود یافته برای کنسول‌های فعلی، فعالیتی در راستای این مجموعه صورت نگرفته.

پیش از اینکه از خریداری شدن استودیو Obsidian توسط Microsoft با خبر شویم، می‌دانستیم که آنها برای ساخت یک بازی با کمپانی Take Two قرار داشتند. اکنون مراسم The Game Awards 2018 تبدیل به بهترین فرصت شده تا این اثر به صورت رسمی معرفی شود. اثری که می‌تواند نهایتا تبدیل به بازی جدید Obsidian شود که ارتباطی با مجموعه Bioshock دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + چهارده =