اخبار بازی

بازی جدید Obsidian با Unreal Engine 4 ساخته می‌شود

بازی جدید Obsidian با Unreal Engine 4 ساخته می‌شود

وی جی مگ: کمتر از یک ماه پیش مایکروسافت به صورت رسمی خبر از خرید دو استودیو InXile و Obsidian داد و اعلام کرد که هر دوی این تولیدکننده از این پس به عنوان زیرمجموعه آنها برای پلتفرم‌های Xbox بازی توسعه می‌دهند. امروز اما مشخص شد که بازی جدید Obsidian با Unreal Engine 4 ساخته می شود.

به گزارش وی جی مگ، طی سال‌های اخیر معمولا Obsidian روی پروژه‌های پرهزینه کار نکرده اما حالا به عنوان زیر مجموعه مایکروسافت می‌توان انتظار داشت که منابع بیشتری را در اختیار داشته و به همین واسطه اثری بزرگ‌تر را نسبت به ساخته‌های قبلی خود توسعه دهند.

هرچند به احتمال فراوان بازی جدید Obsidian مانند بسیاری از ساخته‌های آنها در ژانر نقش آفرینی قرار می‌گیرد اما رابی اتادرو به عنوان یکی از برنامه‌نویس‌های ارشد حاضر در این استودیو به تازگی اعلام کرده که بازی جدید Obsidian با Unreal Engine 4 ساخته می‌شود. موتور قدرتمند Epic Games که برای ساخت Gears of War 4 دیگر انحصاری Xbox One نیز از آن استفاده شد.

در حال حاضر اطلاعات دیگری از بازی جدید Obsidian در دسترس نیست اما برخی اعتقاد دارند که این اثر در زمان معرفی نسل بعدی Xbox و سال 2020 معرفی می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =