اخبار بازی

One Piece: Romance Dawn برای 3DS عرضه خواهد شد

GAMEEMAG

به نظر می رسد علاوه بر عنوان جدید One Piece: Unlimited قرار است عنوانی دیگر از این سری بازی برای کنسول دستی موفق شرکت نینتندو یعنی 3DS نیز عرضه شود.شرکت بازیسازی ژاپنی نامکو باندای رسما اعلام کرد که آن ها پورتی از عنوان One Piece: Romance Dawn که برای PSP عرضه شده بود را برای 3DS تدارک دیده اند.سبک این بازی نقش افرینی ژاپنی می باشد و به سیل عظیمی از بازی های این سبک در کنسول 3DS خواهد پیوست.

وب سایت رسمی این شرکت این خبر را رسما اعلام کرد و گفت که این عنوان در تاریخ 8 اگوست سال جاری میلادی برای کنسول دستی 3DS به بازار عرضه خواهد شد.همانطور که می دانید این عنوان قبلا برای کنسول دستی سونی یعنی PSP در 20 دسامبر 2013 میلادی عرضه شده بود.

محمد صاکی

محمد صاکی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =

  • اقای قربانی همشون اینطور نیستن.به واقع باید بگیم عالی در نمیان.وگرنه بازی های خوبی مثل NARUTO THE BROKEN BOND هم هست در سبک مبارزه ای که یکی از بهترین بازی های مبتنی بر انیمه هست.
    یکی از دلایلش اینه که اکثرا قصد دارد ارک داستانی خود انیمه رو پیش ببرن.بنابرین از نظر داستانی برای هیچ بازیبازی نمی تونه جذابیت داشته باشه این عنوان.چون هر کسی که می خواد یه عنوان انیمه ای رو بازی کنه حداقل انیمش رو قبلا دیده.
    دومین دلیلشم که یه جورایی ربط داره به بخش اول اینه که داستان رو به گونه ای برای بازیباز نمیشکافن که اونی که حتی یک بار هم انیمه رو ندیده کامل در جریان داستان بازی قرار بگیره.
    گیم پلی هم با توجه به درجه ی سنی در نظر گرفته شده و محدودیت ها نمی تونن جذابیت بالایی داشته باشن.حالا مثلا حساب کنین با کینکت 2 و Xbox One یه بازی Naruto براشون بیاد که خود شما تکنیک ها و فن ها رو اجرا کنین!اینطور خیلی جذاب تر میشه تا یه سری دکمه زدن های ساده که نه زمان بندی مناسب دارن نه تنوع انچنانی.