اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی One Piece World Seeker تا سال ۲۰۱۹

تاخیر در عرضه بازی One Piece World Seeker

وی جی مگ: با اینکه امسال بازی‌های خوبی مانند Dragon Ball FighterZ و My Hero One’s Justice عرضه می‌شوند، اما بازی‌های وجود دارند که با تاخیر مواجه شده‌اند و برای بازی کردن آن‌ها باید صبر کنیم. یکی از این بازی‌ها، بازی One Piece World Seeker است که تاریخ انتشار آن به سال 2019 تغییر کرد.

به گزارش وی جی مگ، One Piece World Seeker در واقع یک انیمه است که بازی آن به صورت جهان باز در دست توسعه است. قبلا اعلام شده بود که این بازی در سال 2018 منتشر خواهد شد که تاریخ عرضه دقیقی برای آن اعلام نشده بود.

شرکت Bandai Namco هیچ توضیحی برای در عرضه بازی One Piece World Seeker نداده است. احتمالا می‌رود که به تاخیر انداختن عرضه بازی به خاطر افزایش کیفیت آن است. اگر اطلاعاتی از این بازی ندارید باید بگوییم که تاکنون بازی‌های زیادی از روی این مجموعه ساخته شده است. One Piece World Seeker یک بازی اکشن ماجراجویی است که محیط بازی به صورت جهان باز است. زاویه دوربین بازی نیز سوم شخص است و محیط‌های زیادی مانند قلعه‌ها، شهرها، سواحل و… در بازی برای اکتشاف وجود دارد. مخفی‌کاری در این بازی، یکی از ویژگی‌های مهم بازی است البته مبارزه کردن را نباید فراموش کنیم.

بازی One Piece World Seeker در تاریخ نامعلومی در سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =