اخبار بازی

تصاویری جدید از بهبود گرافیکی بازسازی Onimusha Warlords

بهبود گرافیکی بازسازی Onimusha Warlords

وی جی مگ: به تازگی اعلام شد که قرار است یک نسخه بازسازی شه از Onimusha ساخته شود که Onimusha Warlords HD Remaster نام دارد. Capcom تصاویری از این بازی منتشر کرده است بهبود گرافیکی این بازی را نشان می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، در بین این تصاویر، تفاوت بین نسبت تصویر اولیه و نسبت تصویر جدید 16:9 را مشاهده می‌کنیم.در بالای تصویر، دوربین به صورت خودکار جابه‌جا می‌شود تا مطمئن شود با حرکت‌های پلیر، کل زمینه دیده شود.

کشور ژاپن دو نسخه ویژه از این بازی را خواهد داشت. اولین آن‌ها 5.990 ین قیمت دارد که شامل ساندترک‌های بازی و طومار دیواری است. این نسخه Day one Edition است که پول بیشتری برای خرید آن نیاز نیست.

نسخه The e-Capcom Special Edition با یک زنجیر شیطان و دو تصویر کوچک منتشر می‌شود که قیمت آن 17.490 ین است. در واقع این بازی در کشور ژاپن زودتر از کشورهای غربی منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار آن برای کشور ژاپن، 20 سپتامبر است اما برای کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch. بازی Onimusha Warlords HD Remaster در سبک اشکن سوم شخص است که در تاریخ 15 ژانویه سال 2019 به صورت جهانی برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox ome و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. تصاویر نسخه بازسازی شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =