اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Overkill’s The Walking Dead تا سال 2019

تاخیر در عرضه بازی Overkill’s The Walking Dead تا سال 2019

وی جی مگ: عرضه بازی Overkill’s The Walking Dead برای دو کنسول PS4 و XBOX ONE تا ماه فوریه سال 2019 با تاخیر مواجه شد. پیش از این قرار بود هر سه نسخه بازی در تاریخ 6 نوامبر برای آمریکای شمالی و 8 نوامبر برای اروپا عرضه شود اما اکنون تنها نسخه PC در تاریخ اعلام شده قبلی عرضه خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، براساس بیانیه رسمی منتشر شده توسط استودیو سازنده یعنی Starbreeze، شرکت 505Game که حق نشر نسخه‌های کنسولی بازی Overkill’s The Walking Dead را در اختیار دارد تصمیم گرفته است به جای عرضه بازی در ماه نوامبر که پیش از این برای آن برنامه‌ریزی شده بود در ماه فوریه 2019 عرضه شود. این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده است تا ناشر از عرضه همزمان نسخه دیجیتالی بازی در فروشگاه‌ها اطمینان حاصل کند تا بتواند از یک بازاریابی بهینه و حداکثر فروش بازی بهره‌مند شود.

اهمیت عرضه جهانی نسخه PC بازی به گونه‌ای بود تا در همان تاریخ 6 نوامبر (15 آبان) برنامه‌ریزی شده عرضه شود. براساس برنامه فعلی ما به بودجه 10 میلیون دلاری که از 505Games برای نسخه‌های کنسولی دریافت کردیم متعهد بوده بازی برای تاریخ مشخص شده آماده می‌کنیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − پنج =