اخبار بازی

توقف رسمی توسعه Overkill’s The Walking Dead برای کنسول‌ها

توقف رسمی توسعه Overkill’s The Walking Dead برای کنسول‌ها

وی جی مگ: بعد از پشت سر گذاشتن چند سال که Overkill’s The Walking Dead در جریان توسعه قرار داشت، نهایتا این اثر نوامبر گذشته منتشر شد و نتوانست انتظارات موجود را برآورده کند. این در حالی است که امروز رسما اعلام شد که توسعه Overkill’s The Walking Dead برای کنسول‌ها متوقف شد و دیگر از نسخه PC نیز پشتیبانی نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، هرچند Starbreeze سعی داشت خود را به اهداف تعیین شده برای این اثر برساند اما کمپانی Skybound Entertainment به عنوان مالک نام تجاری The Walking Dead همکاری خود با این بازیساز را متوقف کرده و رسما اعلام کرد که توسعه Overkill’s The Walking Dead برای کنسول‌ها متوقف شد و نسخه PC نیز به‌روزرسانی نمی‌شود.

کمپانی Skybound Entertainment در همین راستا بیانیه‌ای را منتشر کرده و توضیح داده که آنها تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات انجام دادند اما نهایتا باید این مسئله را قبول کرد که بازی Overkill’s The Walking Dead استانداردهای لازم را در اختیار نداشته و چیزی نیست که انتظارش را داشتیم.

حالا باید دید با توجه به این شرایط چه سرنوشتی در انتظار Starbreez است. استودیویی که این روزها از دید مالی شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و احتمال تعطیلی آن بیش از همیشه است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + دوازده =