اخبار بازی

تاخیر در عرضه Overkill’s The Walking Dead برای کنسول‌ها

تاخیر در عرضه Overkill’s The Walking Dead برای کنسول‌ها

وی جی مگ: در حالی که پیش از این قرار بود ماه آینده شاهد عرضه Overkill’s The Walking Dead برای کنسول‌ها باشیم اما انتشار این نسخه‌ها با تاخیر مواجه شده است تا روزهای نامطلوب ناشر آن یعنی کمپانی Starbreeze باز هم ادامه پیدا کند. ظاهرا این تاخیر عمدتا به دلیل مشکلات موجود در پرفورمنس و عملکرد بازی و برطرف کردن آن صورت گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی اعلام کردند به منظور ارزیابی و بررسی عملکرد اثر نام‌برده و رفع ایرادات آن تصمیم به تاخیر در عرضه Overkill’s The Walking Dead برای کنسول‌ها گرفتند. روزهای تیره کمپانی Starbreeze از هنگامی شروع شد که نسخه PC بازی Overkill’s The Walking Dead نتوانست انتظارات تجاری و فروش را برآورده کند و بازی سریعا با تخفیف در دسترس قرار گرفت. با این حال و علیرغم اتخاذ این تصمیم مبنی بر کاهش قیمت بازی، ضرر مالیاتی کمپانی Starbreeze سه برابر شده و به میزان 11.3 میلیون دلار برای سه‌ماهه سال مالی 2018 افزایش پیدا کرد. به منظور بهبود اوضاع تغییراتی در ساختار مدیریتی و بخش تولید شرکت به وجود آمد و مدیرعامل آن یعنی بو اندرسون نیز از سمت خود کناره‌گیری کرد.

این تمامی اتفاقات بد پیش آمده نبود و چندی پیش سازمان جرایم اقتصادی سوئد به منظور بررسی جرائمی پیرامون مسائل بازرگانی داخلی به دفتر کاری این کمپانی هجوم برد و ضمن ثبت و ضبط اسنادی یک شخص نیز در این میان دستگیر شد. با تمامی این توضیحات هم‌چنان امید می‌رود Starbreeze به همراه استودیو Overkill Software بتوانند بازی Overkill’s The Walking Dead را به حد کافی برای دو کنسول PS4 و Xbox One بهینه‌سازی کنند تا عملکرد آن بتواند اوضاع را برای ناشر بازی بهبود ببخشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 2 =