اخبار بازی

تکذیب شایعه کنسل شدن نسخه PS4 بازی Overkill’s The Walking Dead

تکذیب شایعه کنسل شدن نسخه PS4 بازی Overkill’s The Walking Dead

وی جی مگ: به نظر می‌رسید ساخت نسخه‌های Xbox One و PS4 بازی Overkill’s The Walking Dead کنسل و انتشار آن منتفی شده است. اثری که نسخه PC آن در پاییز سال گذشه عرضه شد و نتوانست با استقبال چندانی بخصوص در زمینه تجاری مواجه شود.

به گزارش وی جی مگ، اصل قضیه از جایی آغاز شد که کاربران وبسایت Reddit ایمیل‌هایی که به تازگی از سوی کمپانی سونی دریافت کرده بودند را به اشتراک گذاشتند که بیان می‌داشت نسخه کنسولی بازی Overkill’s The Walking Dead کنسل شده و از همین رو پولی که به منظور پیش‌خرید بازی پرداخت شده به آن بازگردانده خواهد شد. این ایمیل بیان می‌داشت قابلیت پیش‌خرید نسخه PS4 بازی Overkill’s The Walking Dead از دسترس خارج شده در حالی که در زمان نوشتن این خبر هم‌چنان قابلیت پیش‌خرید بازی وجود دارد. باید توجه کرد سازندگان بازی خود به این مسئله واکنش نشان نداده و آن را تایید و تکذیت نکرده‌اند. از طرفی دیگر شرکت سونی هیچ‌گاه به صورت یک طرفه اقدام  به بازگرداندن پول نمی‌کند مگر این که از سوی ناشر یعنی Starbreeze اقدام به چنین امری به آن گفته شده باشد.

به‌روزرسانی خبر: کمپانی 505Games که در انتشار نسخه‌های کنسولی بازی Overkill’s The Walking Dead با Starbreeze مشارکت دارد شایعه کنسل شدن نسخه‌های کنسولی بازی را تکذیب کرد و افزود این نسخه هم‌چنان در حال توسعه و ساخت قرار دارند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 14 =