اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بتا بازی Overkill’s The Walking Dead

بتا بازی Overkill’s The Walking Dead

وی جی مگ: بازی Overkill’s The Walking Dead قبل از عرضه یک نسخه بتا دریافت می‌کند و اگر دوست دارید تا این نسخه را امتحان کنید باید بازی را پیش‌خرید کنید. پلیر‌هایی که نسخه Standard بازی را پیش‌خرید کرده‌اند به کد نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. کسانی که نسخه Deluxe Edition را خرید‌ کرده‌اند به چهار کد دسترسی پیدا می‌کنند که می‌توانند با پلیر‌های دیگر آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

به گزارش وی جی مگ، نسخه بتای بازی از تاریخ 9 اکتبر در دسترس خواهد بود. بازی Overkill’s The Walking Dead در سبک تیراندازی اول شخص و به صورت co-op است و برپایه کتابی مصور با همین نام ساخته شده که نوسینده آن Robert Kirkman است. این بازی از چهار پلیر به صورت آنلاین پشتیبانی می‌کند.

بازی Overkill’s The Walking Dead توسط استودیو Overkill Software در دست توسعه است، همان استودیو که بازی Pay Day را ساخت. سازندگان این بازی می‌گوید که فضای این بازی با بازی Pay Day متفاوت است و مانند Game of Thrones جو بازی تیره خواهد بود.

بازی Overkill’s The Walking Dead برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در حال توسعه است و باید گفت که نسخه PC بازی زودتر از سایر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود و تاریخ آن 6 نوامبر است. در فوریه سال بعد، بازی Overkill’s The Walking Dead برای سایر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − یازده =