اخبار بازی

این هفته بازی Overwatch را رایگان تجربه کنید

بازی Overwatch را رایگان تجربه کنید

وی جی مگ: قبلا شرکت Blizzard امکان تجربه رایگان بازی Overwach را فراهم کرده بود و اینبا در آخر هفته می‌توانید آن را به صورت رایگان تجربه کنید. در تاریخ 23 آگوست این بازی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود که قبلا  فقط در دسترس پلتفرم PC بود ولی اینبار برای‌ همه پلتفرم‌ها در دسترس است.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که از نام آن معلوم است در نسخه free-to-play پلیرها می‌توانند برای مدت کوتاهی این عنوان را تجربه کنند، بدون اینکه پولی خرج کنند.  دارندگان پلتفرم PC باید از Battle.net نسخه رایگان این بازی را دانلود کنند، دارندگان PS4 از طریق PS4 Store و درآخر دارندگان کنسول Xbox one از طریق Xbox one Store می‌توانند نسخه رایگان بازی را دریافت کنند.

به گزارش شررکت Blizzard تاریخ شروع رایگان شدن بازی از 23 آگوست و در ساعت 11 قبل از ظهر شروع می‌شود و در کشورهای آمریکا، اروپا و آسیا در دسترس است و این قابلیت برای کره شمالی در دسترس نیست.

همه 28 قهرمان بازی، 18 نقشه، بخش Arcade، Quick Play، Custom Games و سایر ویژگی‌های بازی تا تاریخ 27 آگوست در دسترس خواهد بود و وقتی که مدت زمان ذکر شده به پایان برسد، پلیرها می‌توانند این بازی را خریداری کنند و همه فعالیت‌های آن‌ها ذخیره خواهد شد و به نسخه اصلی بازی قابل انتقال است.

بازی Overwatch در سبک تیراندازی اولش شخص آنلاین است و برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + هفت =