اخبار بازی

تماشاگران فینال بزرگ مسابقات بازی Overwatch به 10 میلیون نفر رسید

تماشاگران فینال بزرگ مسابقات بازی Overwatch

وی جی مگ: لیگ بازی Overwatch دو هفته پیش شروع شد و تماشاگران این مسابقات هر روز بیشتر می‌شدند. در خبری که به تازگی منتشر شده، فهمیدیم که تعداد تماشاگران فینال بزرگ مسابقات بازی Overwatch به بیش از 10.8 میلیون نفر از سراسر دنیا رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، در این رویداد 12 مسابقه برگذار شد که که نسبت به مسابقه‌های قبلی از تعداد تماشاگر بیشتر برخوردار شده بود. به نظر می‌رسد که طرفداران این بازی از برگذاری مسابقات آن بسیار خوشحال هستند و شاید دوست داشته باشند که این مسابقات بیشتر باشد تا بتوانند در آن شرکت کنند مانند بازی Fortnite که قرار است مسابقاتی برگذار کند که جوایز ارزشمندی به برندگان اهدا خواهد شد.

مسابقه Overwatch در آخر این ماه از تاریخ 25 آگوست تا 26 آگوست در شهر Los Angeles کشور آمریکا برای ستارگان آن برگذار می‌شود. روز شنبه پلیرهایی با توانایی‌های بسیار بالا و متفاوت به رقابت خواهند پرداخت و روز یکشنبه مسابقه‌ای بین دو تیم Atlantic و Pacific برگذار می‌شود. قبلا اعلام شده بود که قرار است تیم‌های جدیدی به این مسابقات اضافه شود و به زودی اطلاعات آن منتشر می‌شود. بازی Overwatch برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − پنج =