اخبار بازی

Pachter از قیمت کنسول های نسل بعد سخن می گوید

gameemag

Michael Pachter تحلیل گر معروف دنیای گیم پیش بینی کرده که قیمت کنسول های نسل بعد { XBOX ONE و PS4 } در هنگام عرضه به ترتیب 399 و 349 دلار خواهد بود.

با توجه به گزارش GI.biz جناب آقای Michael Pachter امروز پیش بینی های خود را قبل از E3 آغاز کرد. این تحلیلگر در مرحله ی اول پیش بینی خود هزینه ی ساخت هر کنسول را بررسی کرد و گفت هزینه ی ساخت کنسول های XBOX ONE و PS4 به ترتیب 325 و 275 دلار بوده است.

Pachter افزود: هنوز هم ممکن است مایکروسافت یک مدل ارزانتر از کنسول خود به هزینه ی 299 دلار به اشتراک بگذارد.

Pachter افزود: تماشای تلویزیون به طور زنده از طریق کابل مخابراتی یا ماهواره ای در XBOX ONE می تواند به راحتی جلب توجه کند و گیمر های زیادی را به خود جذب کند. اتصال دائم به اینترنت در XBOX ONE یک ابزار احتمالی است و برای انجام این کار به یک پهنای باند لازم است، این موضوع نشان می دهد که ISP ها در این کنسول ممکن است انگیزه ای برای ارائه ی یک کمک مالی باشند.

علاوه بر این مایکروسافت می تواند کمک مالی در XBOX ONE را از طریق پیش پرداخت Xbox Live Gold انجام دهد و یا با قابلیت های Skype از مشتریان و کاربران خود هزینه ای را دریافت کند. سونی نیز می تواند از طریق پیش پرداخت شبکه ی PlayStation از کاربران خود و دارندگان PS4 هزینه ای را دریافت کند.

به نظر شما پیش بینی Michael Pachter به حقیقت می پیوندد یا فقط یک پیش بینی ساده است؟

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =