اخبار بازی

بازی Path of Exile برای PS4 معرفی شد

بازی Path of Exile برای PS4 معرفی شد

وی جی مگ: استودیو Grinding Gear Games به صورت رسمی خبر از عرضه بازی Path of Exile برای PS4 داد. بازی که قرار است تقریبا یک ماه دیگر یعنی در تاریخ 7 دسامبر (16 آبان) سال جاری میلادی برای پلتفرم سونی منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان این اثر توضیح داده‌اند که بازی Path of Exile برای PS4 به همراه به‌روزرسانی 3.5.0 و بسته‌های قابل دانلود منتشر شده در دسترس قرار می‌گیرد. بسته‌هایی که پیش‌تر برای PC و Xbox One معرفی شده بودند.

بازی Path of Exile یکی از آثاری است که از دید کارشناس‌ها شباهت بسیاری به Diablo 2 دارد و اولین‌بار در سال 2013 برای PC منتشر شد. چند سال بعدی یعنی 2017 این بازی برای Xbox One نیز در دسترس قرار گرفت. جالب است که استودیو Grinding Gear Games در شرایطی این خبر را منتشر کرده که Blizzard با رونمایی Diablo Immortal مورد انتقاد بسیاری از گیمرها قرار گرفته.

در شرایطی بازی Path of Exile برای PS4 معرفی شده که می‌دانیم این اثر به صورت رایگان یا بهتر است بگویم F2P در دسترس قرار می‌گیرد و تنها از پرداخت درون برنامه‌ای برای خرید آیتم‌های ظاهری استفاده می‌کند.

در نهایت از سوی استودیو Grinding Gear Games اعلام شده که آنها فعلا برنامه‌ای برای اضافه کردن قابلیت Cross Play به ساخته خود ندارند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =