اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Path of Exile برای PS4

تاخیر در عرضه بازی Path of Exile برای PS4

وی جی مگ: استودیو Grinding Gear Games از تاخیر در عرضه بازی Path of Exile برای PS4 خبر داد. این عنوان رایگان نقش‌آفرینی که پیش از این قرار بود در دسامبر 2018 برای کنسول سونی منتشر شود اکنون انتشار آن به فوریه 2019 موکول شده است.

به گزارش وی جی مگ، به گفته تهیه‌کننده و یکی از خالقین بازی به نام کریس ویلسون تاخیر در عرضه بازی Path of Exile برای PS4 به دلیل کم توجهی به میزان کاری که قرار بود برای تکمیل فرایند اخذ گواهی برای عرضه بازی انجام شود صورت گرفته است. «در زمان تعطیلات آخر سال و کریسمس، ما به میزان کاری که باید برای تکمیل فرایند ساخت بازی انجام می‌شد کم‌توجهی کردیم. در حالی که امیدواریم همه‌چیز در ماه ژانویه آماده باشد اما عرضه در ابتدای ماه فوریه 2019 وعده مطمئن‌تری برای ما محسوب می‌شود. در این زمان می‌توانیم روی عملکرد بازی و فریم‌ریت آن روی PS4 نیز بیشتر کار کنیم که به نظرمان هنوز جای کار و پیشرفت و بهبود دارد.»

«به دلیل تاخیر به وجود آمده ما از تمامی پلیرهای کنسول Playstation 4 عذرخواهی می‌کنیم و درک می‌کنیم که بسیاری از آن‌ها مایل بودند بسته گسترش‌دهنده Betrayal را در طول تعطیلات کریسمس بازی کنند. با این حال قول می‌دهیم بازی Path of Exile در هنگام انتشار روی PS4 بسیار عالی باشد.»

بسته الحاقی Betrayal مدتی پیش برای بازی معرفی و از قابلیتی جدید مشابه سیستم نمسیس در Middle-Earth: Shadow of Mordor برای شکار اعضای Immortal Syndicate رونمایی کرد. با استفاده از این سیستم پلیرها می‌توانند اعضای Immortal Syndicate را به خیانت وادار کرده و یا رویکردهای متفاوتی را در مواجه با آن‌ها در پیش بگیرند. این بسته در تاریخ 7 دسامبر برای PC و در تاریخ 10 دسامبر برای Xbox One عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =