اخبار بازی

تایید عرضه Pathfinder: Kingmaker برای Xbox One، PS4 و Nintendo Switch

تایید عرضه Pathfinder: Kingmaker برای Xbox One، PS4 و Nintendo Switch

وی جی مگ: انتشار گزارش مالی شرکت THQ Nordic از عرضه Pathfinder: Kingmaker برای Xbox One، PS4 و Nintendo Switch در سال 2019 خبر می‌دهد. این عنوان نقش‌آفرینی ایزومتریک که با الهام از Baldur’s Gate و Fallout ساخته شده پس از کمپین کیک‌استارتر موفقیت‌آمیز خود که طی آن توانست 18 هزار حامی و پشتیبان به دست بیاورد در سپتامبر 2018 برای پلتفرم PC منتشر شده بود.

به گزارش وی جی مگ، شرکت THQ Nordic اظهار کرد فروش ثابت و خوب بازی روی پلتفرم PC باعث شده تا ناشر آن، عملکرد طولانی مدت مطلوبی را مخصوصا با عرضه روی کنسول‌ها در سال آینده متصور شود. وظیفه نشر و عرضه Pathfinder: Kingmaker برای کنسول‌ها توسط کمپانی Deep Silver خواهد بود.

در این بازی پلیرها می‌توانند سرزمین‌های شلوغ و بی‌نظم Stolen Lands واقع در جهان فانتزی Pathfinder را جستجو کنند. جایی که آن‌ها باید به منظور ساخت پادشاهی خود در مقابل تهدیدها و وحشی‌گری‌ها جان سالم به در ببرند. این اثر شامل همراهان و NPCهای متعدد و متنوع، مکانیک‌های مختلف در ساختار گیم‌پلی Open World و روایت قدرتمند است.

در خبری مرتبط با شرکت THQ Nordic باید به اطلاع‌تان برسانیم این کمپانی به تازگی حق امتیاز بازی‌ها و استودیو‌های مختلفی هم‌چون Bugbear سازنده Wreckfest و FlatOut، استودیو Coffee Stain توسعه‌دهنده Goat Simulator و استودیو Logic Arts سازنده سری Expeditions را خریداری کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 14 =