اخبار بازی

PC سودده تر از PS4 برای Ubisoft در سال مالی جدید(FY2020)

PC سودده تر از PS4 برای Ubisoft در سال مالی جدید(FY2020) 1

وی جی مگ: PC در سال مالی جدید سودده تر از PS4 برای یوبیسافت بوده است. بر اساس اولین گزارش سال مالی جدید سوددهی PC افزایش داشته است. از 314.2 میلیون یورو(352 میلیون دلار)یی که در سه ماه نخست نصیب Ubisoft شده است سهم PC حدود 34 درصد، PS4 31 درصد و ایکس باکس وان 18 درصد. در مقایسه با سال قبل همین زمان PC رشد زیادی داشته است(24 درصد).

اگرچه این یک واقعیت است که بازار یوبیسافت بزرگتر شده است ولی کمی عجیب است که PC توانسته فروش بیشتری نسبت به کنسول‌ها دست یابد. درصد زیادی از این فروش جدا از بازی‌های اساسین و Siege مربوط به بازی انحصاری Anno 1800 است. Anno 1800 یک بازی استراتژیک انحصاری PC است. یوبیسافت اظهار داشته است عملکر فروش این بازی بر روی سرویس Uplay(فروشگاه اختصاصی یوبیسافت) “عملکرد قوی” داشته است.

وضعیت مشابهی برای بازی The Division 2 وجود دارد. این دو بازی بر روی Steam عرضه نشدند و اکثر گیمرهای طرفدار این دو بازی مجبور شدند از طریق یوپلی به بازی مورد علاقه‌شان دسترسی یابند. البته یوبیسافت از این تصمیم راضی است چرا که منجر به بیشتر شدن کاربران سرویس خود شده است و به نظر می‌رسد همین امر توانسته تاثیری هم روی فروش PC بگذارد.

محمد جلیلی

محمد جلیلی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − سه =