اخبار بازی

به این زودی خبری از بازی Painkiller نیست

به این زودی خبری از بازی Painkiller نیست

وی جی مگ: به گفته استودیو People Can Fly تا مدت‌ها خبری از بازی Painkiller و ساخت نسخه جدید آن نخواهد بود. استودیویی که اگرچه به واسطه توسعه عناوینی مانند Gears of War Judgment و Bulletstorm شناخته می‌شوند اما این عنوان شوتر Painkiller بود که سبب شد People Can Fly در صنعت ویدئوگیم شناخته شود.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت DualShockers طی مصاحبه اخیر خود با Sebastian Wojciechowski مدیرعامل استودیو نام‌برده، در خصوص احتمال تولید نسخه جدید Painkiller پرسید که با پاسخ منفی Wojciechowski مواجه شد. «امتیاز این بازی دیگر در اختیار ما نبوده و تا جایی که می‌دانم کمپانی THQ Nordic مالک آن است.» این موضوع صحیح بوده و کمپانی مذکور در سال 2011 و هنگامی که با اسم Nordic Games شناخته می‌شد امتیاز بازی Painkiller را خریداری کرد.

در ادامه به طور واضح گفته شد که حتی اگر مشکلات مربوط به حق امتیاز بازی برطرف می‌شد باز هم استودیو People Can Fly تمایلی به کار روی آن ندارد «از سال‌هایی که ما روی این بازی کار کردیم مدت زمان زیادی گذشته است. Painkiller واقعا بازی بزرگی بود اما حقیقت ماجرا بدین شرح است که در حال حاضر تنها شاید یک فرد درون تیم People Can Fly وجود داشته باشد که این مجموعه را به خاطر داشته باشد.» ظاهرا بیشتر سازندگانی که روی این بازی کار می‌کردند دیگر در استودیو حضور ندارند.

«Painkiller اثری بود که حدود 15 سال پیش توسط استودیو ما ساخته شد. بسیاری از مخاطبین آن را به همراه ایده‌هایی که در آن موقع پشت بازی بود به خاطر دارند. با این حال اگر شما بخواهید نسخه جدید را با تفکرات متفاوتی بسازید بسیاری از مخاطبین اظهار خواهند کرد که این محصول جدید با انتظارات آن‌ها همخوانی ندارد.» «از طرفی دیگر این IP به دست سازنده‌های مختلفی افتاد و نسخه‌های متعددی بیش از حد معمول از آن ساخته شد. به همین دلیل معتقد هستم بازگشت دوباره به این مجموعه کاملا بی‌ثمر است. مخصوصا که در حال حاضر بازی‌های زیادی در این ژانر در بازار حضور دارند. به همین دلایل به این زودی‌ها نباید منتظر خبری از بازی Painkiller و توسعه قسمت جدیدی از آن باشید.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =