اخبار بازی

چه آینده‌ای در انتظار بازی Bulletstorm است ؟

چه آینده‌ای در انتظار بازی Bulletstorm است ؟

وی جی مگ: استودیو لهستانی People Can Fly در سال 2012 توسط Epic Games خریداری شد اما در سال 2015 دوباره مستقل شد و به دنبال عرضه نسخه بازسازی بازی Bulletstorm، اکنون در حال توسعه بازی جدیدی به همراه شرکت Square Enix است. برای بسیاری از مخاطبین سوال است چه آینده‌ای در انتظار بازی Bulletstorm بوده و آیا People Can Fly حاضر می‌شود دنباله‌ای برای این اثر شوتر باکیفیت تولید کند ؟

به گزارش وی جی مگ، سباستین واجکوفسکی مدیر عامل کمپانی People Can Fly در مصاحبه اخیر خود با GamesIndustry.biz در مورد علت مستقل شدن دوباره این شرکت توضیح داد و هم‌چنین اظهار کرد با توجه عملکرد خوب Bulletstorm: Full Clip Edition، تیم سازنده علاقه‌مند است تا باز هم عنوانی از این IP تولید کند. به دنبال ساخت بازی Gears of War: Judgment، استودیو People Can Fly دیگر مشغول کار روی بازی‌های خود نبود و تنها نقش دستیار برای Epic Games را ایفا می‌کرده است. تیم سازنده مایل بوده تا آزادانه روی ایده‌های خلاقانه خود مشغول به کار شود و با استفاده از نوآوری روی عناوین خود مشغول به کار شود. به همین دلیل کمپانی تلاش کرد تا باری دیگر استقلال خود را به دست بیاورد.

در مورد بازی Bulletstorm، عنوان شوتر Run & Gun که مخاطبین بسیاری را شیفته خود کرد بسیاری منتظر هستند ببینند که آیا People Can Fly برنامه‌ای دارد تا این اثر را ادامه دهد. این عنوان در ابتدا که با همکاری EA و Epic عرضه شد از نظر فروش و عملکرد تجاری ناامیدکننده ظاهر شد بنابراین People Can Fly با انجام ریسکی آن را بازسازی نمود و خوشبختانه این نسخه با استقبال فروش خوبی همراه شد. به گفته مدیرعامل استودیو اگرچه این تیم در حال حاضر مشغول کار روی این بازی نیست اما Bulletstorm عنوانی است که آن‌ها علاقه‌مند هستند باز هم روی آن کار کنند. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید چه آینده‌ای در انتظار بازی Bulletstorm بوده و چه زمانی در رابطه با دنباله این اثر اخباری به گوش می‌رسد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + 6 =