اخبار بازی

آلمان‌ها بالاخره با آلمان نازی در بازی‌های ویدئویی کنار آمدند

آلمان‌ها بالاخره با آلمان نازی در بازی‌های ویدئویی کنار آمدند

وی یج مگ: طی یک اقدام غافل‌گیرکننده آلمانی‌ها از موضع خود نسبت به تصویر کشیدن آلمان نازی در بازی‌های ویدئویی کوتاه آمدند. پیش از این هر عنوانی که با محتویات آلمان نازی همراه می‌شد مانند Wolfenstein 2 The New Colossus باید تغییر پیدا می‌کرد.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه هر اثری شامل نشان دادن سازمان‌های غیرقانونی یا آلمان نازی در بازی‌های ویدئویی بود لازم بود این عناوین پیش از این که بتواند در نواحی تحت تسلط کشور آلمان عرضه شوند دستخوش تغییراتی قرار بگیرند. اگرچه اکنون بازی‌های ویدئویی مورد به مورد بررسی و ارزیابی می‌شوند. مقامات ملی آلمان اکنون اجازه می‌دهند تا سازمان مقررات سرگرمی‌های نرم‌افزاری این کشور چنین عناوینی را با رده‌بندی سنی اعمال کنند. این یک تغییر فوری کارآمد و موثر به شمار می‌رود. هر بازی که برای نقد ارسال و ثبت می‌شود بر اساس به تصویر کشیدن آلمان نازی با هدف استفاده هنری یا علمی و یا به منظور به نمایش در آوردن حوادث تاریخی یا فعلی مورد بررسی و قضاوت قرار می‌گیرد. این روش مدلی است که سال‌هاست برای سایر مدیوم‌ها هم‌چون سینما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از نظر آقای Felix Flak از افراد حاضر در صنعت ویدئوگیم آلمان این قدم بزرگی برای به رسمت شناختن بازی‌های ویدئویی به عنوان یک مدیوم یا رسانه فرهنگی محسوب می‌شود. «ما زمان زیادی را صرف کردیم تا سرانجام بازی‌های ویدئویی بتواند نقشی برابر را در عدالت اجتماعی ایفا کند.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =

  • اینم بالاخره کوتاه اومد-تو همه ی بازی های جنگ جهانی دوم نمی شد از آرم علامت های نازی استفاده کرد