اخبار بازی

شایعه: عرضه Persona 5 R Complete در سال 2019

شایعه: عرضه Persona 5 R Complete در سال 2019

وی جی مگ: به دنبال معرفی شخصیت Joker از بازی Persona 5 برای بازی Super Smash Bros. Ultimate بسیاری از طرفداران این بازی منتظر بودند تا ببینند دیگر چه اخبار مرتبطی در راه است. عرضه برای Nintendo Switch یکی از مواردی است که سریعا بر سر زبان‌ها افتاد اما اکنون شایعات جدید به انتشار نسخه کامل بازی تحت عنوان Persona 5 R Complete در سال 2019 اشاره می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، قبل از پرداختن به ادامه مطلب باید یادآوری کنیم که در سال 2017 کمپانی Atlus چندین دامنه از جمله “Persona-Dance” را به ثبت رساند. این دامنه‌ها شامل P5R، PQ2، P3D، P5D و P5U می‌شدند. سه دامنه اول به ترتیب به Persona 5: Dancing in Starlight، Persona 3: Dancing in Moonlight و Persona Q2: New Cinema Labyrinth مربوط می‌شدند. دو مورد بعدی نیز به یک نسخه کامل از بازی و یک نسخه فایتینگ اشاره می‌کردند.

اکنون شایعات جدید از یک وبسایت ژاپنی سرچشمه می‌گیرند. در ابتدا گفته شد که استیج شخصیت Joker در بازی Super Smash Bros. Ultimate مکان Mementos بوده و Jack Frost هم به صورت مهارت ویژه به مبارزه ملحق خواهد شد.

دامنه P5R به نسخه کامل بازی Persona 5 اشاره می‌کرد. اطلاعات جدید به هیچ پلتفرم مقصدی برای عرضه Persona 5 R Complete در سال 2019 اشاره نمی‌کنند اما انتظار می‌رود حداقل Nintendo Switch یکی از پلتفرم‌ها باشد. احتمال عرضه این نسخه برای کنسول PS4 نیز همواره وجود دارد.

دیگر دامنه‌ای که به آن اشاره کردیم P5U بود که از یک بازی فایتینگ به مانند Persona 4 Arena حکایت داشت. اما نکته‌ای که باعث می‌شود بتوانیم به شایعات مذکور توجه کنیم جایی بوده وبسایت ژاپنی منبع در روز 10 دسامبر مدعی شده بود که نسخه فایتینگ بازی Persona 5 به دلیل این که استودیو Arc System Works در حال کار روی یک بازی فایتینگ Granblue بوده با تاخیر مواجه شده است. دقیقا روز گذشته این اثر تحت عنوان Granblue Fantasy Versus معرفی شد. بنابراین شاید عرضه شایعه عرضه Persona 5 R Complete در سال 2019 برای پلتفرم‌های احتمالی نظیر Switch دور از انتظار نباشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − هشت =