اخبار بازی

PES 2014 برای PS4 و Xbox One عرضه نخواهد شد

Gameemag---Fifa-14-Date

Manorito Hosoda مدیر اجرایی بخش بازاریابی Konami، گفته است که PES 2014 برای PS4 و Xbox One منتشر نمی شود به دلیل اینکه کاربران کمتری به سراغ این دو کنسول هنگام عرضه می روند. Hosoda در یک مصاحبه به سایت CVG گفته است:

“ما مطمئن نیستیم که چقدر طول می کشد تا افراد جذب کنسول های نسل بعد شوند و آن را تهیه می کنند.طرفداران بازی در این نسل کنسول ها هستند و ما می خواهیم قبل از رفتن به نسل بعد یک بازی خوب با انجین جدید بسازیم.”

شرکت احساس می کند که تمرکزش را برای همین نسل بگذارد زیرا نسل فعلی حدود 100 میلیون کاربر دارد و ما سراغ جایی می رویم که اکثر پلیر ها همان جا هستند. Jon Murphy از کونامی نیز اضافه کرد:

“ما اگر این کار انجام بدیم یا ندیم باز هم ما را مقصر می دانند. ما در موقعیتی متفاوت (نسبت به FIFA) هستیم. زیرا ما در گذشته هنگامی که آماده نبودیم یک ورژن برای نسل بعد ساختیم و همین کار باعث شد که بسیار سرکوفت خوردیم. ما در وضعیت متفاوتی نسبت به شرکت دیگر داریم.”

“ما نمی توانیم سراغ نسل بعدی برویم در حالی که بازی آنقدر که باید برای نسل بعدی کنسول ها، عالی نیست. فکر می کنم وقتی ما اینکار را انجام می دهیم که دیگر مورد انتقاد های منفی مردم قرار نگیریم. ما وقتی سراغ ساخت چیزی می رویم که کیفیتش ما را به جایی که باید باشیم برگرداند.”

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × سه =