اخبار بازی تریلر

PGA TOUR 2K21 با قابلیت‌های متنوع خود سطح کیفی را بالا خواهد برد


PGA TOUR 2K21 با قابلیت‌های متنوع خود سطح کیفی را بالا خواهد برد

بازی‌های Three-Hole، انواع اقسام لباس‌ها برای شخصی‌سازی از قبیل CODECHAOS 2K Aeroready از شرکت آدیداس و بسیاری دیگر در زمان عرضه بازی در دسترس بازیکنان خواهند بود

 

2K امروز از مدهای جدید بازی رونمایی کرد که سریع شما را به میان بازی می‌برند. انواع مسابقات three-hole در PGA TOUR® 2K21 موجود است و آیتم‌های بسیاری برای تزئین و شخصی‌سازی کاراکتر خود خواهید داشت. یکی از این آیتم‌های اصلی adidas CODECHAOS 2K Aeroready Polo Shirt است که از خط تولید Polo Ralph Lauren منتشر شده است.

Three-hole matchmaking حالت بازی چند نفره آنلاین است که در شروع بازی آزادی عملی را به بازیکن میدهد، زمان بازی کوتاه‌تر است و در نتیجه هیجان بیشتری به بازیکن القاء می‌کند؛ در این مد زمان مهمترین ملاک تلقی میشود پس باید بدون فوت وقت با ضربات دقیق به حفره نهایی نزدیک و نزدیک‌تر شوید. شرکت کنندگان سه زمین مختلف که در دو پلی‌لیست مجزا تعبیه شده است را بازی میکنند.

  • High Rollers – بازی یک به یک که برنده همه چیز را صاحب می شود.
  • Quick Match – بازی استاندارد سریع که از دو تا چهار نفر را شامل می شود.

علاوه بر مدهای جدید بازی، آیتم‌های شخصی‌سازی جدید هم برای تنوع بخشیدن به ظاهر MyPLAYERها تعبیه شده‌اند که شامل پیراهن مخصوص Polo Ralph Lauren، کفش‌های جدید آدیداس CODECHAOS و لباس مخصوص و منحصر بفرد adidas CODECHAOS 2K Aeroready Polo Shirt می شود. این لباس مخصوص شامل مارک برند آدیداس بوده و حدود 2 اینچ بلندتر از باقی پیراهن‌ها است؛ به طور دقیق مشابه با لباس بازیکنان حرفه‌ای برند آدیداس. این پیراهن در حال حاضر در انحصار رسمی PGA TOUR 2K21 قرار دارد و به زودی در فروشگاه adidas.com و فروشگاه‌های منتخب سراسر دنیا هم قابل خرید خواهد بود.

فردین باقریان

فردین باقریان

فردین باقریان - نویسنده و منتقد در حوزه ویدئو گیم

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − سیزده =