اخبار بازی

معرفی سه‌گانه Phoenix Wright: Ace Attorney برای عرضه در سال 2019

معرفی سه‌گانه Phoenix Wright: Ace Attorney برای عرضه در سال 2019

وی جی مگ: در جریان برگزاری پنل بازی Ace Attorney در نمایشگاه Tokyo Game Show 2018 شرکت کپکام از عنوان Ace Attorney 123 Phoenix Collection رونمایی کرد که شامل سه قسمت نخست این مجموعه بوده و در اوایل سال 2019 برای پلتفرم‌های Xbox One، Nintendo Switch، PS4 و PC عرضه می‌شود. این مجموعه قرار است تحت عنوان سه‌گانه Phoenix Wright: Ace Attorney در سال آینده برای غرب نیز عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون مجموعه سه‌گانه Phoenix Wright: Ace Attorney تنها برای کنسول دستی Nintendo 3DS در دسترس قرار داشت. بنابراین از این پس غیر دارندگان این کنسول دستی نیز می‌توانند مجموعه نام‌برده را روی پلتفرم‌های مختلف خود تجربه کنند. علاوه‌بر بازی با زبان ژاپنی یا انگلیسی پلیرها این امکان را خواهند داشت تا میزان شفافیت کادر دیالوگ را تنظیم کرده، مکالمات را رد کنند و حجم موسیقی و افکت‌ها صوتی را تغییر دهند.

ده قسمت ذخیره برای بازی و زبان مختلف در دسترس پلیر قرار می‌گیرد تا بدین صورت انتخاب‌های زیادی در مقابل پلیر قرار بگیرد. لازم‌ به ذکر است بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy از رابط کاربری و آرت‌روک‌های کاملا بهبود یافته استفاده می‌کند که حزئیات بیشتری نسبت به گذشته در اختیار پلیر قرار می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + نه =