اخبار بازی

عرضه بازی Pillars of Eternity II: Deadfire برای کنسول‌ها در سال 2019

عرضه بازی Pillars of Eternity II: Deadfire برای کنسول‌ها در سال 2019

وی جی مگ: در شرایطی که پیش‌تر اعلام شده بود بازی Pillars of Eternity II: Deadfire برای کنسول‌ها در سه ماه چهارم سال 2018 میلادی منتشر می‌شود اما استودیو Obsidian امروز رسما تایید کرد که این اتفاق در سال 2019 رخ خواهد داد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که پورت قسمت اول این مجموعه برای کنسول‌ها بر عهده Paradox Arctic بود اما ساخت بازی Pillars of Eternity II: Deadfire برای کنسول‌ها برعهده Grip Digital قرار گرفته که سابقه انجام چنین کاری را در کارنامه خود دارد. استودیو Grip Digital پیش از این در زمینه ساخت Mothergunship و The Solus Project با استودیوهای مختلف نیز همکاری داشت.

توضیح داده شده که بازی Pillars of Eternity II: Deadfire برای کنسول‌ها با تمامی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های قابل دانلود منتشر شده بدون دریافت هزینه‌ اضافی عرضه می‌شود. بازی Pillars of Eternity II: Deadfire برای PC در ماه مه 2018 از سوی Obsidian ساخته و منتشر شد.

این استودیو در حال حاضر روی بازی The Outer Worlds کار می‌کند که در جریان TGA 2018 معرفی شد. این نکته را نیز از یاد نبرید که بازی Pillars of Eternity II: Deadfire برای هر سه پلتفرم PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + دوازده =