اخبار بازی

طی سال‌های اخیر PlatinumGames چندبار به ساخت ادامه Okami نزدیک شده

PlatinumGames چندبار به ساخت ادامه Okami نزدیک شده

وی جی مگ: به تازگی Liam Robertson گزارشی را منتشر کرد که طبق این گزارش، Platinum Games چند بار به ساخت ادامه Okami نزدیک شده بود. در اواخر سال 2015 نمایندگان Capcom و Platinum Games گفتند که ملاقات‌هایی با هم دارند که مربوط به احیای یک IP بود.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت اهداف مشترکی برای کار کردن داشتند و به همین دلیل علاقه آن‌ها برای کار کردن بیشتر شد. Capcom با درنظر گرفتن نحوه مدیریت Platinum Games کارهای خود را انجام داده بود. ساختن یک تیم با این استودیو می‌توانست نظر طرفداران را جلب کند. Platinum Games تجربه ساخت بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 را داشت که Capcom می‌خواست پروژه‌های آینده خود را با این موتور گرافیکی بسازد.

در اوایل سال 2016 شرکت Capcom و Platinum Games در مورد ویژگی‌ها و پتانسیل‌ها برای بازبینی، بحث می‌کردند. تصمیمات نهایی مربوط به Viewtiful Joe و Okami بود. متاسفانه توسعه دهندگان نتوانستند این کار را شروع کنند و علت‌ آن اتفاق‌هایی بود که به خاطر Minami رخ داد. Capcom بعد از شنیدن خبر turmoil دست از این بازی برداشت. علی‌رغم خبرهای بدی که شنیدیم، عده‌ای می‌گویند که کمپانی Capcom هنوز ارتباط خوبی با Platinum Games دارد و اگر این دو در آینده دوباره تیمی تشکیل بدهند عجیب نخواهد بود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − یک =