اخبار بازی

سکته قلبی Ark زیر پوست بازی Atlas

سکته قلبی Ark زیر پوست بازی Atlas

وی جی مگ: طرفداران ژانر Survival احتمالا با بازی Ark: Survival Evolved آشنا هستند. اثری که توسط Studio Wildcard توسعه پیدا کرده. حالا اما با نگاهی به بازی Atlas ساخته جدید استودیو خواهد Wildcard یعنی Grapeshot Games متوجه فاجعه‌ای بزرگ خواهیم شد.

به گزارش وی جی مگ، بازی Atlas اولین‌بار در جریان The Game Awards 2018 معرفی شد و بسیاری انتظار داشتند ترکیب ژانر Survival در دنیای دزدهای دریایی می‌تواند همان چیزی باشد که آنها از Sea of Thieves انتظار داشتند اما به آن دست پیدا نکردند. واقعیت ماجرا این است که به نظر بازی Atlas در اصل همان Ark است که تنها از لحاظ گرافیکی دستخوش تغییر شده.

گیمرها به تازگی متوجه حضور منوی اصلی بازی Ark در Atlas شده‌اند و با بررسی‌های بیشتر به این نکته پی برده‌اند که احتمالا این اثر یک بسته قابل دانلود برای Ark بوده که در ادامه تبدیل به عنوانی مجزا شده.

جدای از این مسئله که عملا از آن می‌توان به عنوان کلاه‌برداری یاد کرد باید توضیح دهیم که بازی Atlas به خودی خود اثری به شدت ضعیف است و مشکلات فنی در نقطه‌ای از آن تجربه گیم‌پلی را حتی متوقف می‌کنند. وضعیت برای بازی Atlas و سازندگان آن به قدری بد است که استیم اعلام کرده حتی اگر بیش از دو ساعت این اثر را تجربه کرده‌اید باز هم امکان بازگرداندن پول خود را دارید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − چهار =