اخبار بازی

منتظر معرفی بازی PUBG برای PS4 باشید

منتظر معرفی بازی PUBG برای PS4 باشید

وی جی مگ: تاکنون شایعات مختلفی درباره عرضه بازی PUBG برای PS4 منتشر شده اما تاکنون هیچ صحبت رسمی در این رابطه نشده و بسیاری از طرفداران این عنوان منتظر انتشار آن روی پلتفرم سونی هستند. سال گذشته بازی PUBG به صورت انحصاری برای Xbox One عرضه شد و به نظر می‌رسد که کم کم به پایان دوران انحصاری آن روی پلتفرم مایکروسافت رسیده‌ایم.

به گزارش وی جی مگ، کاربرهای PSN به تازگی موفق شده‌اند نشانه‌هایی از جمله فایل‌های بازی و تصویر آیکون PUBG را در این شبکه پیدا کنند و همین مسئله باعث شده بسیاری اعتقاد داشته باشند که به‌زودی بازی PUBG برای PS4 معرفی می‌شود و در فاصله‌ای اندک روی این کنسول در دسترس قرار می‌گیرد.

باید به این نکته نیز توجه داشت که معمولا بازی‌هایی که چنین اطلاعاتی از آنها در PSN یا شبکه‌های دیگر قرار می‌گیرد، فاصله زیادی با معرفی و عرضه ندارند. با در نظر گرفتن این مسئله که تقریبا یک ماه دیگر به سالگرد یک‌ سالگی PUBG روی Xbox One می‌رسیم، قرارداد انحصاری این بازی به پایان رسیده و شاهد عرضه آن روی PS4 خواهیم بود.

شاید بهترین زمان برای انجام این کار مراسم بهترین‌های سال یا همان The Game Awards باشد که زمان زیادی تا برگزاری آن باقی نمانده. بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که یکی از دلایل عقب افتادن PUBG از Fortnite، پلتفرم‌های کمتری است که توسط این بازی پشتیبانی می‌شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =