اخبار بازی

نشانه‌هایی جدید از بازی Fable 4

نشانه‌هایی جدید از بازی Fable 4

وی جی مگ: استودیو Playground Games یکی از پنج استودیویی بود که شرکت مایکروسافت خبر از خرید آن‌ها در E3 2018 داد. مدت‌هاست که گفته می‌شود تیم دوم توسعه‌دهندگان سری بازی Forza Horizon مشغول کار روی یک بازی RPG Open World بوده که به عقیده بسیاری نسخه جدید بازی Fable است. با این حال صحبت‌های جدید افراد استودیو Playground Games به نشانه‌هایی جدید از بازی Fable 4 اشاره می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، راف فالتون مدیر استودیو Playground Games در صحبت با نشریه Edge اظهار کرد همکاری صورت گرفته در گذشته با مایکروسافت تنها دلیلی نبود که معامله این دو کمپانی شکل گرفت. بلکه پروژه‌ای که آن‌ها مشغول به کار روی آن هستند نیز یکی از فاکتورهای مهم بوده است. «قطعا بازی جدید در دست ساخت ما تاثیر زیادی روی این تصمیم ما و برند Xbox داشت تا همکاری میان یکدیگر یک قدم بیشتر شود. محتویاتی که در حال تولید آن‌ هستیم یکی از فاکتورهای مهم به شمار می‌رفت.»

به گفته کارگردان استودیو یعنی گِیوین ریبرن، پس از موفقیت‌های متعدد در ژانر ریسینگ با سری بازی Forza Horizon، استودیو Playground تمایل داشت تا موفقیت‌های خود را در ژانر جدید و متفاوتی تکرار کند. «احساس می‌کنیم به اندازه کافی در ژانر ریسینگ به موفقیت دست پیدا کرده‌ایم و اکنون می‌خواهیم آن را به شکل دیگری ادامه دهیم. ما واقعا ژانر ریسینگ را دوست داریم اما اگر قرار باشد به دستاورد جدیدی دست پیدا کنیم باید به فکر کسب موفقیت در ژانری جدید باشیم. به همین دلیل همکاری با مایکروسافت بسیار منطقی به نظر می‌رسید و آن‌ها به شدت از ما پشتیبانی کردند.»

فالتون در ادامه توضیح داد یکی از مزیت‌های خریداری شدن Playground Games توسط مایکروسافت بدین شرح است حال که آن‌ها استودیو فرست پارتی کمپانی سازنده Xbox محسوب می‌شوند به راحتی می‌توانند با دیگر استودیوهای فرست پارتی این شرکت مانند Coalition، 343 Industries و Ninja Theory ارتباط برقرار کرده و در مورد استفاده از تکنولوژی‌های جدید با آن‌ها همکاری داشته باشند.

تاکید مکرر افراد استودیو Playground Games به این مسئله که بازی جدید آن‌ها عامل مهمی در خریداری شدن توسط مایکروسافت و انجام معامله بین آن‌ها بوده است می‌تواند نشانه‌هایی جدید از بازی Fable 4 باشد. باید دید این پروژه سرانجام چه زمانی رونمایی می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 2 =