اخبار بازی

جزئیات رویداد PlayStation Awards 2018 مشخص شد

جزئیات رویداد PlayStation Awards 2018 مشخص شد

وی جی مگ: امروز شعبه آسیا و ژاپن سرگرمی‌های سونی به صورت رسمی جزئیات رویداد PlayStation Awards 2018 را اعلام کرد. مراسمی که برای بهترین‌های سال 2018 برند Playstation در ژاپن برگزار خواهد شد و در آن از آثار برجسته PS4 تجلیل می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این مراسم به صورت هر ساله از زمان تولد Playstation در سال 1994 در ژاپن برگزار می‌شود و امسال بیست و چهارمین دوره آن میزبان تعدادی از بهترین بازی‌های برند Playstation در سال جاری میلادی خواهد بود.

بازی‌هایی که موفق به فروش بیش از 500 هزار نسخه در آسیا و ژاپن شده باشند در جریان رویداد PlayStation Awards 2018 جایزه طلایی را به دست آورده و عناوینی که فروش خود را به یک میلیون نسخه رسانده باشند، جایزه پلاتینیوم را دریافت می‌کنند.

جایزه PlayStation Network نیز به صورت جداگانه در این رویداد به سه بازی پرفروش امسال PSN اختصاص پیدا می‌کند و یک جایزه نیز به صورت جداگانه برای انتخاب کاربرها اختصاص پیدا خواهد کرد. بازی‌های مستقل و مربوط به واقعیت مجازی نیز در شاخه‌هایی جداگانه، جوایزی را دریافت خواهند کرد. این مراسم از طریق یوتیوب به صورت زنده از Grand Prince Hotel New Tanakawa در توکیو پخش می‌شود. رویداد PlayStation Awards 2018 در تاریخ 3 دسامبر برگزار خواهد شد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 8 =