اخبار بازی

کنسول PlayStation Classic Mini معرفی شد

کنسول PlayStation Classic Mini معرفی شد 1

وی جی مگ: طرفداران اولین کنسول خانگی سونی این فرصت را به دست آورده‌اند که بار دیگر با خاطرات قدیمی خود و اینبار از طریق کنسول PlayStation Classic Mini روبرو شوند. امروز سونی به صورت رسمی از عرضه دوباره اولین پلتفرم خانگی خود تحت عنوان کنسول PlayStation Classic Mini خبر داد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که این کنسول 45 درصد نسبت به پلتفرم اصلی کوچک‌تر شده و همراه با 20 بازی کلاسیک وارد بازار می‌شود. بلاگ رسمی پلی‌استیشن توضیح داده که بازی‌های همراه کنسول PlayStation Classic Mini شامل عناوینی همچون Final Fantasy 7، Juming Flash، Ridge Racer Type 4، Tekken 3 و Wild Arms می‌شوند. نکته جالب توجه این است که کنسول PlayStation Classic Mini همراه با دو کنترلر اصلی پلتفرم سونی در دسترس کاربرها قرار می‌گیرد.

در بسته کنسول PlayStation Classic Mini دو کنترلر، یک کابل HDMI و یک کابل USB‌ قرار می‌گیرد. اعلام شده که کنسول PlayStation Classic Mini در آمریکا با قیمت 99.99 دلار عرضه می‌شود و تاریخ در دسترس بودن آن 3 دسامبر است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 3 =

  • 100 دلار؟
    اینی که مینویسم در زمان کسب و کار خودم هست و من شخصا به یاد دارم.
    یه زمانی ۱۰۰ دلار برای من میشد ۷۰هزار تومن
    بعدا شد ۱۰۰هزار تومن
    بعد یواش یواش اومد تا ۱۳۰هزار تومن
    بعدا طی سه سال شد ۳۰۰هزار تومن
    سال گذشته میشد ۳۵۰هزار تومن
    وامسال شده یک میلیون و ۵۰۰هزار تومن.
    من از زمانی که دلار ۷۰۰ تومن کار کردم و یادمه.
    ای بابا. اینم یه حسرت جدید دیگه. 😐 😐

    • والا :yes:
      یادش بخیر یک با یک میلیون و پانصد ps4 می خریدیم الان باید با این قیمت مینی کنسول بگیریم 😥 😥
      فقط قیمتps5داشته باشید
      خدا به همه ما صبر بده با این وضعیت….

      • چرا ارزونتر میشه. اگر سالمش گیر بیاد حدود 400 500 تومن میشه. با دو دسته و لنز سالم. فقط این خروجی hdmi داره و این مهمترین گزینه شه

  • خبر فوق العاده ای بود. اگه مثل NES classic با کمبود عرضه مواجه نشه و با همین قیمت بیاد ایران احتمالا بشه با قیمتی حدود 1200 گرفتش. هک هم بشه و بازی های دیگه هم روش قابل نصب باشه که دیگه نور علی نور میشه