اخبار بازی

کاهش قیمت کنسول PlayStation Classic ادامه دارد

کاهش قیمت کنسول PlayStation Classic ادامه دارد

وی جی مگ: چند روز پیش بود که از کاهش قیمت کنسول PlayStation Classic به دلیل عدم استقبال قدرتمند از آن خبر دادیم. کاهش قیمتی که سبب شده بود این کنسول در بسیاری از خرده‌فروشی‌های بزرگ هم‌چون آمازون با تخفیف 30 درصدی مواجه شده و به قیمت 70 دلار فروخته شود.

به گزارش وی جی مگ، این پایان ماجرا برای تخفیفات اعمال شده روی کنسول کلاسیک سونی نبوده و کاهش قیمت آن تا 40 درصد ادامه پیدا کرده است. به طوری که هم‌اکنون در فروشگاه‌های بزرگی مثل آمازون، گیم‌استاپ و والمارت تنها با قیمت 60 دلار قابل تهیه و دریافت است. به طور ویژه فروشگاه گیم‌استاپ اعلام کرده که فروش PlayStation Classic با قیمت 60 دلار تا به اتمام رسیدن موجودی کنونی آن ادامه خواهد داشت.

اگرچه لاین‌آپ ضعیف بازی‌ و چگونگی اجرا آن‌ها از جمله مهم‌ترین دلایل برای عدم استقبال گیمرها از کنسول کلاسیک سونی بوده با این حال ادامه کاهش قیمت کنسول PlayStation Classic و اعمال تخفیف 40 درصدی توسط اکثر فروشگاه‌های عمده امری است که به ندرت اتفاق می‌افتد. فراموش نکنیم که این کنسول تنها سه هفته در بازار قدم گذاشته و اکنون عملکرد ضعیف و نامطلوب آن سبب می‌شود تا کمپانی سونی برای مدت‌ها خیال ورود دوباره به عرصه انتشار کنسول کلاسیک با موردی هم‌چون PlayStation 2 Classic را نداشته باشد مگر آن که از اشتباهات صورت گرفته درس کافی گرفته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =