اخبار بازی

بازی بعد از عرضه به PlayStation Classic اضافه نمی‌شود

بازی بعد از عرضه به PlayStation Classic اضافه نمی‌شود

وی جی مگ: در هفته جاری شرکت سونی PlayStation Classic را معرفی کرد که شامل 20 بازی همراه خود خواهد بود. اکنون اعلام شده هیچ گونه عنوان جدیدی بعد از عرضه به PlayStation Classic اضافه نمی‌شود و بنابراین یکی از مهم‌ترین پرسش‌های مخاطبین پیرامون این کنسول پاسخ داده شد. ظاهرا PlayStation Classic Mini نیز قصد ندارد مشکل محصولات مشابه را در ساختار خود حل نماید.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون 5 بازی از مجموع 20 بازی معرفی شده که عبارت‌اند از Tekken 3، Ridge Racer Type 4، Jumping Flash، Final Fantasy VII و Wild Arms. این کنسول به جای Dualshock 1 از کنترلر اصلی PS1 استفاده می‌کند. اکنون گزارش منتشر شده توسط IGN ایمیلی از جانب یک سخنگوی شرکت سونی را به اشتراک می‌گذارد که اظهار کرده شرکت سونی هیچ برنامه‌ای ندارد تا عنوان و بازی جدید بعد از عرضه به PlayStation Classic افزوده شود.

هم‌چنین مشخص شده این کنسول قادر نخواهد بود تا به شبکه PSN متصل شود. بنابراین اگر برنامه داشتید تا Final Fantazy 7 را روی این مینی‌کنسول پلات کنید برنامه‌های شما نقش برآب شده‌اند. کنسول PlayStation Classic Mini در تاریخ 3 دسامبر 2018 (12 آذر 97) با قیمت 100 دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 12 =