اخبار بازی

رتبه سوم مشهورترین برند بریتانیا به Playstation‌ رسید

رتبه سوم مشهورترین برند بریتانیا به Playstation‌ رسید

وی جی مگ: فهرست محبوب‌ترین برندهای بریتانیا در سال 2018 انتشار یافت و براساس آن مشخص شد رتبه سوم مشهورترین برند بریتانیا به Playstation‌ اختصاص یافته است. برند محبوب سونی نسبت به سال گذشته که در رتبه نهم قرار داشت شش رده بالا آمده و تنها مغلوب دو برند دیگر یعنی Apple و Lego شد که به ترتیب در مکان‌های اول و دوم جای گرفتند.

به گزارش وی جی مگ، نظرسنجی صورت گرفته از 11500 مصرف‌کننده در بریتانیا و در خصوص 240 برند در 27 دسته‌بندی مختلف به عمل آمد و براساس آن مکان سوم مشهورترین و محبوب‌ترین برند بریتانیا به Playstation‌ اختصاص پیدا کرد. قرار گرفتن Playstation‌ در مکان سوم، برند سونی را به تنها برند گیمینگی تبدیل کرد که در جمع ده برند ابتدایی این فهرست حضور دارد. با این حال برند کمپانی‌های مطرح دیگری هم‌چون Google در مکان چهارم، Amazon در رتبه هشتم و Android در رده دهم جای گرفتند.

شرکت نینتندو در رتبه یازدهم جای گرفت و به نسبت سال قبل خود دو پله صعود پیدا کرد که ناشی از موفقیت‌های کنسول هیبریدی خود یعنی Nintendo Switch می‌شود. در مقابل برند Xbox از کمپانی مایکروسافت به نسبت سال گذشته خود 6 پله سقوط را تجربه کرد و در رتبه هفدهم قرار گرفت.

لازم به ذکر است نتایج نظرسنجی صورت گرفته در ایالت متحده نیز منتشر شده که از حضور پررنگ برندهای گیمینگ در رتبه‌های نخست خبر نمی‌دهد. نظرسنجی از 12694 مصرف‌کننده و از میان 299 برند مختلف به عمل آمد که در نتایج آن، بالاترین رتبه گیمینگ باز هم به Playstation‌ تعلق گرفت که در مکان سیزدهم قرار دارد. Xbox در رتبه بیست‌وپنجم و حضور Nintendo نیز در نتایج فهرست به چشم نمی‌خورد. با این حال EA در مکان سی‌وچهارم دیده می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 17 =