اخبار بازی

شروع آزمایشی تغییر نام کاربری PlayStation Network

شروع آزمایشی تغییر نام کاربری PlayStation Network

وی جی مگ: امروز برخی کاربرهای Playstation گزارش داده‌اند که از سوی سونی ایمیلی را برای شرکت در دور آزمایشی فریمور 6.1 دریافت کرده‌اند. این نسخه از نرم‌افزار اصلی PS4 در حال حاضر به صورت عمومی منتشر نشده اما شروع آزمایشی آن همراه شده با اضافه شدن قابلیت تغییر نام کاربری Playstation Network که چندی پیش اخباری پیرامون تایید آن منتشر شد.

به گزارش وی جی مگ، توضیح داده شده که دور آزمایشی فریمور 6.1 کنسول PS4 و البته آزمایش تغییر نام کاربری Playstation Network روی پلتفرم‌های دیگر سونی یعنی PS3 و PS Vita ممکن است با مشکلاتی همچون از دست دادن اطلاعات کاربری یا جزئیات خرید‌های گذشته همراه شود اما نگرانی از این جهت وجود نداشته و بعد از پایان دور آزمایشی همه چیز به شکل سابق برمی‌گردد.

طبق اطلاعات به دست آمده از سوی کاربرها فعلا می‌توان نام کاربری Playstation Network را در دور آزمایشی برای یکبار بدون هیچ هزینه‌ای تغییر داد. قابلیتی که قرار است در ابتدای سال 2019 میلادی به صورت رسمی در اختیار تمامی کاربرهای سونی قرار گیرد.

در نهایت باید به این نکته نیز اشاره کرد که تغییر نام کاربری Playstation Network برای اولین‌بار بدون هیچ هزینه‌ای صورت می‌گیرد و برای دفعات بعدی باید مبلغی 10 دلاری را برای انجام این کار پرداخت کنید. البته اگر از اشترام PS Plus استفاده می‌کنید این مبلغ به 5 دلار کاهش پیدا می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 3 =