اخبار بازی

انتشار اپ ریموت‌پلی PlayStation برای تلفن‌های هوشمند

انتشار اپ ریموت‌پلی فلان برای تلفن‌های هوشمند

وی جی مگ: همزمان با انتشار به‌روزرسانی 6.50 برای کنسول PS4، اپ ریموت‌پلی PlayStation برای برخی از دستگاه‌های تلفن هوشمند iOS در دسترس قرار گرفت. اکنون گیمرها می‌توانند بازی‌های PS4 را روی iPad و iPhone خود استریم کرده و تجربه نمایند.

به گزارش وی جی مگ، این اپ دکمه‌های کنترلر PS4 را به صورت مجازی روی صفحه نمایش گوشی قرار می‌دهد. بخش تاچ‌پد دسته به قسمت بالایی تصویر و جوی‌استیک‌های مجازی نیز به قسمت نزدیک پایین صفحه نمایش منتقل شده است. همان‌طور که می‌دانید نمی‌توان از کنترلر DualShock 4 روی iPhone استفاده کرد و تنها می‌توان از کنترلرهای MFi تایید شده روی iOS استفاده کرد. لازم به ذکر است هنگامی که اینترنت سیم کارت گوشی فعال باشد این قابلیت قابل استفاده نخواهد بود.

تنظیمات اپ ریموت‌پلی PlayStation برای تلفن‌های هوشمند iOS نیز بسیار آسان بوده و تنها کافی است با استفاده از نام کاربری خود در PSN در این اپ لاگین کرده و کنسول PS4 خود را نیز روی حالت Rest Mode قرار دهید. البته مطمئن شوید تنظیمات PS4 نیز به گونه‌ای انجام شده که به توان از آن با بهره‌گیری از ریموت در هنگام قرار داشتن Rest Mode استفاده کرد. هنگامی که اتصال اپ ریموت‌پلی و PS4 با استفاده از Wifi برقرار شود می‌توانید عناوین کنسولی خود را روی اسمارت‌فون تجربه کنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 10 =