اخبار بازی

صدرنشینی Call of Duty Black Ops 4 در جدول فروش Playstation Store

صدرنشینی Call of Duty Black Ops 4 در جدول فروش Playstation Store

وی جی مگ: در جدول فروش Playstation Store در ماه اکتبر عنوان Call of Duty Black Ops 4 موفق شد رقیب خود یعنی Red Dead Redemption 2 را شکست داده و در مکان اول جای بگیرد. البته لازم به ذکر است ساخته Rockstar Games در انتهای ماه اکتبر عرضه شد و بنابراین تنها آمار فروش چند روز آن با ساخته اول شخص شوتر Treyarch و Activision مقایسه شده است.

به گزارش وی جی مگ، علاوه‌بر اینکه بازی Call of Duty Black Ops 4 در هر دو منطقه آمریکای شمالی و اروپا صدرنشینی را در جدول فروش Playstation Store به خود اختصاص داد دو بازی Assassin’s Creed Odyssey و FIFA 19 هم در هر دو ناحیه مکان‌های سوم و چهارم را کسب کردند. بازی Battlefield 1 نیز هم در آمریکای شمالی و هم در اروپا در رتبه پنجم جای گرفت. عنوان انحصاری PS4 یعنی Spider-Man نیز با اندکی سقوط در مکان ششم آمریکای شمالی و مکان هفتم اروپا قرار گرفت. هم‌چنین NBA 2K19 هم جایگاه خود را در میان ده بازی نخست حفظ کرد.

در بخش مربوط به عناوین واقعیت مجازی نیز بازی Astro Bot Rescue Mission صدرنشینی را به نام خود ثبت کرد. ساخته بتل رویال Epic Games یعنی Fortnite هم در بخش عناوین رایگان و بسته‌های الحاقی در رتبه اول جای گرفت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + یازده =