اخبار بازی

فروش کارت‌های Pokemon با قیمت 70 هزار دلار

فروش کارت‌های Pokemon با قیمت 70 هزار دلار

وی جی مگ: مجموعه بازی Pokemon برای برخی از طرفداران بیشتر از یک فرنچایز به شمار می‌آید. به طوری که حاضر هستند برای هر آیتمی در رابطه با آن هر مبلغی را بپردازند. حتی اگر حاضر به خرید بسته کارت‌های Pokemon با قیمت 70 هزار دلار شوند این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ، مزایده آخر هفته Huggins & Scott بسیاری از طرفداران سری Pokemon را به سوی خود کشاند. این حراجی کار خود را با پیشنهادی برای بسته کمیاب Pokémon 1st Limited-Edition Printing محصول سال 1999 که تاکنون باز هم نشده آغاز کرد. این بسته ارزشمند یکی از اولین مواردی بود که به صورت کاملا انگلیسی به چاپ رسید و با قیمت 68,880 دلار به فروش رسید.

Huggins & Scott در این باره می‌نویسد «کاملا قابل درک است که بسته بازنشده Pokémon 1st Edition Limited Printing محصول سال 1999 چنین درخواست‌هایی را در حراجی داشته باشد. طرفداران این مجموعه ارزش آن را به سرعت درک می‌کنند. پس از آن که دو سال هیچ فروشی گزارش نشده بود مزایده مربوط به اکتبر سال 2017 مبلغی برابر 54 هزار دلار را کسب کرده بود.»

البته شاید بسیاری به خرید کارت‌های Pokemon با قیمت 70 هزار دلار دست رد بزنند چرا که با این مبلغ، موارد دیگری را می‌توان خریداری کرد. اما این موضوع برای طرفداران سری صدق نمی‌کند. البته این میزان، گران‌ترین مزایده اعلام شده برای فروش کارت بازی نیست. پیش از این در سال 2014 گزارشی مبنی به فروش بسته‌های کارت‌هایی با قیمت 90 هزار دلار هم اعلام شده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + دوازده =