اخبار بازی

امکان ساخت بازی Pokemon شبیه به آخرین قسمت Zelda وجود دارد

امکان ساخت بازی Pokemon شبیه به آخرین قسمت Zelda وجود دارد

وی جی مگ: سرانجام قرار است با عرضه Pokemon Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee! یک نسخه HD از سری بازی Pokemon برای کنسول‌های خانگی منتشر شود. با این حال مخاطبین همواره انتظار ساخت نسخه‌ای بزرگ و جاه‌طلبانه را از سری بازی Pokemon را دارند و برای مثال تغییرات آخرین قسمت Zelda که در ساختاری Open World با مکانیک‌های جدید پیاده‌سازی شده بود را برای Pokemon متصور می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، این دسته از مخاطبین که منتظر تغییراتی عمده و اساسی در بازی هستند با عرضه Let’s Go ناامید خواهند شد با این حال به گفته سازندگان بازی امکان ساخت بازی Pokemon شبیه به آخرین قسمت Zelda یعنی Breath of the Wild وجود دارد. جونیچی ماسودا از استودیو Game Freak در گفتگوی اخیر خود با Eurogamer اظهار کرد تولید اثری از Pokemon با رویکردی شبیه به عناوینی هم‌چون Breath of the Wild و Super Mario Odyssey  همواره در نظر گرفته می‌شود.

«من همیشه تمایل دارم با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شوم و موارد تازه‌ای را در عناوین Pokemon امتحان کنم. این که طرفداران از استایل جدید گیم‌پلی استقبال کنند یا خیر موضوع متفاوتی است. اما برای مثال با ایجاد تغییراتی در هوش مصنوعی و یا امتحان مواردی دیگر می‌توان قابلیت‌های جدیدی به Pokemon افزود. من همیشه می‌خواهم با رویکردی متفاوت سری بازی Pokemon را در نظر بگیرم و حالت‌های مختلف آن توسط تیم سازنده در نظر گرفته می‌شود.» عنوان Pokemon Let’s Go, Pikachu! and Eevee! در تاریخ 16 نوامبر 2018 (25 آبان 97) برای کنسول Nintendo Switch انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هفده =