اخبار بازی

عنوان Prince of Persia: The Dagger of Time توسط یوبی سافت معرفی شد!

عنوان Prince of Persia: The Dagger of Time توسط یوبی سافت معرفی شد! 1

بعد از مدت‌ها معرفی عنوانی تازه از سری Prince of Persia شاید برایتان هیجان‌انگیز باشد اما صبر کنید، شاید این عنوان چیزی نیست که انتظارش را داشتید!

 

یوبی سافت امروز بطور رسمی خبر از ساخت و انتشار عنوان Prince of Persia: The Dagger of Time داد اما این عنوان یه بازی VR چهار نفره خواهد بود که سبک آن به اصطلاح فرار از اتاق است. تیمی که ساخت این عنوان را بر عهده دارد همان تیمی است که قبلا Assassin’s Creed VR را ساخته بود. این عنوان بر اساس سه‌گانه شن‌های زمان ساخته شده و هدف شما بالا رفتن از در و دیوار و حل معماها به واسطه جادو، البته بصورت مجازی است. در نهایت بعد از فرار از اتاق‌هایی که پر از معماهای مختلف است، باید راه خود را به بیرون از قلعه پیدا کرده و از آزاد شدن ارتش هیولاهای شنی جلوگیری کنید.

در این بین فقط یکی نفر از اعضا خنجر زمان را در اختیار خواهد داشت و فقط اوست که قابلیت بازی با زمان را دارا خواهد بود. دیگر بازیکنان دارای یک عدد «مدال زمان» خواهند بود که به واسطه آن تحت تاثیر خنجر قرار نخواهند گرفت. همین امر باعث سختتر شدن راه حل پازل‌ها خواهدشد.

قدرت‌های دیگری نیز وجود دارند که یوبی‌سافت برای جلوگیری از اسپویل، به آن‌ها اشاره‌ای نکرده است. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در وب‌سایت رسمی بازی پیدا کنید.

فردین باقریان

فردین باقریان

فردین باقریان - نویسنده و منتقد در حوزه ویدئو گیم

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 3 =