اخبار بازی

خبری از باگ‌های عجیب و غریب در بازی The Outer Worlds نیست

خبری از باگ‌های عجیب و غریب در بازی The Outer Worlds نیست

وی جی مگ: استودیو Obsidian هرچند برای سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین سازندگان آثار نقش آفرینی شناخته می‌شود اما معمولا ساخته‌های آنها با باگ‌های متعددی همراه می‌شود. وضعیتی که به نظر برای اثر جدید آنها تکرار نمی‌شود و دیگر خبری از باگ‌های عجیب و غریب در بازی The Outer Worlds نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، جدیدترین ساخته Obsidian در جریان TGA 2018 به صورت رسمی معرفی شد و قرار است که نشر آن را Private Division برعهده داشته باشد که در اصل زیرمجموعه 2K بوده و روی انتشار بازی‌هایی که کار می‌کند که این کمپانی در تولید آنها نقش مستقیمی ندارد.

همین موضوع باعث شده که سازندگان بازی The Outer Worlds در آخرین شماره از نشریه Edge توضیح دهند که Private Division به آنها برای انجام تست و اطمینان از کیفیت کمک بسیاری کرده و شرایطی را به وجود خواهد آورد که دیگر خبری از باگ‌های عجیب و غریب در بازی The Outer Worlds نباشد.

بعد از انتشار بازی The Outer Worlds، استودیو Obsidian کار خود را به عنوان زیرمجموعه Microsoft ادامه می‌دهد و آثار بعدی خود را به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های این کمپانی تولید می‌کند. مسئله‌ای که به احتمال فراوان نه تنها بودجه ساخت آنها را افزایش می‌دهد بلکه شرایطی را ایجاد می‌کند که کیفیت محصول نهایی با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

بازی The Outer Worlds هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما مراحل توسعه خود را برای انتشار روی PS4، Xbox One و PC پشت سر می‌گذارد و احتمالا در سال 2019 روانه بازار می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + دو =